divendres, 22 d’agost del 2014

Presentació

Hola a tots i totes!

Aquest és el meu nou blog, la meva nova aventura personal. Sóc andorrà, defenso el meu petit país i la meva llibertat. Andorra és un minúscul espai de llibertat en un món controlat pels poders dels estats.

La meva intenció és plasmar les meves inquietuds, passions, aficions... i també compartir amb altra gent la meva visió de les coses... i debatre i discutir, que és sa si es fa des del respecte!

Soy andorrano, estoy casado con una española. No soy español, y por tanto tampoco soy catalán ni quiero nada parecido a los Países Catalanes. Defiendo mi lengua, el andorrano, que aquí muchos le llaman catalán (aunque bueno...), pero no tengo ninguna obsesión contra el español. En Andorra hay educación pública en español: lo vemos como una oportunidad. Me sorprende que haya regiones de España que no vean esta oportunidad y quieran embarcarse (¡y embarcarnos!) en aventuras inciertas. Me llamo Joan Buigas, para servirles. Espero que me acompañen en mi periplo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada